mandag 1. september 2008

Da er September igang!


Ja, da var mandags jobben unnagjort, og jeg er utkjørt som vanlig. Med tanke på at jeg skal jobbe enda mer etterhvert er det ikke noe å rope hurra for, men får håpe lommeboka kommer til å merke det mer enn meg :D I dag skal jeg bare være hjemme å slappe av med premieren av 71'nord, Power of 10 og Hotel Cæsar. Deilig å bare ligge i sofan en dag også, selvom jeg egentlig ikke burde gjøre det(?)! Vell, trøster meg med det at i morgen har jeg fri fordi jeg jobbet lørdag, noe som er helt herlig i grunn. Morgendagen skal jeg tilbringe en tur på Amfi senteret i Moss og selvfølgelig på Gina Tricot :D Mulig en venninde av meg skal være med, men vet ikke helt enda. Det er rart.. har vært endel ganger jeg har vært i byen for å finne meg noe nye klær, men jeg finner ikke noe! Æsj, det er typisk. Når man har penger finner man ingenting, og når man er blakk finner man masse:p Noen som kjenner seg igjen?^^
Vell, etter jeg har vært i Moss går turen til Fredrikstad og stjernenhallen sammen med kjæresten. Stjernen-Sparta skal spille hockey, og det er alltid livat på de kampene, Heia Sparta!:)

/Line
Minner om konkurransen under her!

BTW: er det flere enn meg som får opp rar side når man legger inn nye innlegg?

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden