fredag 22. august 2008

Deilig mat og film med verdens beste kjæreste<3


Nå lukter det nemlig biff fra kjøkkenet. Indrefilet med hjemmelaget fløtegratinerte poteter, ris og saus. Ahh, jeg gleder meg!:) I dag blir det en koselig hjemme kveld, siden jeg skal på jobb imorgen tidlig igjen. Kan ikke si jeg har så lyst til det!

Uansett, Varg Veum-Falne Engler står klar i DVD spilleren, og maten er straks ferdig:) Det er samboern min som lager maten, kjempe snill er han.
Jeg kjenner at jeg er skikkelig sugen på sjokolade i dag av en rar grunn, men får vell prøve å holde meg til imorgen, nå er nemlig Rema 1000 stengt, og jeg orker ikke dra på kiwi:p
Fredags kveld betyr helg, så hva slags planer har du for helgen?:)
Søndag kommer jeg til å legge ut en liten konkurranse her på bloggen, så følg med ;)
Ha det fint, søtinger;)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden