torsdag 21. august 2008

Dagens og litt til :)





Ikke noe spessielt antrekk i dag.
Skinnjakke: Vera Moda
Bukse: VOC
Topp: Gina Tricot
Skjerf: Gina Tricot
Sko: Kawasaki, DNA
Yess, da er Torsdagen snart over. De norske håndball jentene er klare for OL-Finale i dag. Etter masse bråk fra sør-koreanerne med klage på siste måket osv, digg! Fler enn meg som så den?:)
Idag har jeg vært å kjøpt fødselsgave til søskenbarnet mitt som kom på Mandag. Han veide bare 2800 gr og er født for tidlig, så en liten god klump dette her. Jeg kjøpte en nydelig jogge dress :)

Ellers kjøpte jeg meg masse spenner (!) og en Dior Show Mascara. Elsker den store børsten!
Idag gikk tiden på jobb sakte, og jeg ville rett og slett bare HJEM!
Men nei, måtte bare bite det i meg og tygge litt Ifa med pepper og chili!:p
Har dere hatt en fin dag?? Nå er det Hotel Cæsar, så vi snakkes ;)

Etiketter:

4 Kommentarer:

Blogger sve sa ...

Så pent antrekk :) Egentlig så misliker jeg alle ukedager, for å være helt ærlig.

22. august 2008 kl. 06:10  
Blogger Emelie sa ...

Fint antrekk =P Ha en fin helg^^

22. august 2008 kl. 07:57  
Anonymous Anonym sa ...

Likte også antrekket! :-) Synes skoledagene går tregt. Spesielt når det er rett etter ferien...

22. august 2008 kl. 09:37  
Blogger Livetsdrømmer sa ...

Fint antrekk! :)

23. august 2008 kl. 09:37  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden