søndag 24. august 2008

Søndag 24.08.08


Hei søtinger:)
Da er helgen snart over igjen, men før den er over skal jeg og Bjørn Vidar en tur til Hamar sammen med faren hans og mange andre. Vi har leid eget tog og greier. Turen går til Hamar for å se HamKam- FFK. Jeg selv skal gjøre alt jeg kan for å heie på HamKam, ikke for at jeg holder med de, men for at jeg hater FFK :p^^
Igår ble det film og lasagne hjemme etter jobb. Digg å bare slappe av litt også. Jeg jobbet fra 08:30-18:30, så godt å bare sitte i sofa'n litt. Fikk forresten en sponsor til igår, wiii :D
I kveld kommer jeg til å legge ut en komkurranse her, så stikk innom litt senere i dag for å delta ;)
Ha en fin dag imens, så blogges vi senere;D -Line

Etiketter:

4 Kommentarer:

Blogger sve sa ...

Hvilket lag heier du på da? Jeg hadde også lasagne på lørdag. Nam, det er så godt :)

25. august 2008 kl. 07:20  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Jeg heiet ikke nå noe lag jeg :D Veldig nøytral. Men Ham-kam ligger vell høyere oppe hos meg iogmed at jeg ikke kan fordra ffk :p

25. august 2008 kl. 13:05  
Blogger sve sa ...

Haha :P Hva er galt med FFK?

26. august 2008 kl. 10:36  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Det er Fredrikstad, og det sier sitt:p Hehe, nei men det er hatkamper mellom sarpsborg og fredrikstad. Og Fredrikstad er noe jeg aldri kommer til å like uansett. Om det er hockey, golf, håndball eller fotball :D
De fra fredrikstad mener at sarpsborg er så ræva, men det de egentlig sitter å sier er galt, siden fredrikstad er gamle sarpsborg. Dobbel moral ;D

26. august 2008 kl. 12:28  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden