torsdag 28. august 2008

Fri i dag

I dag er det Torsdag og jeg har fri fra jobb til en forandring. Deilig. Nå går det mot helg, men jeg skal da selvfølgelig jobbe sam vanlig :p I da har gutten min fått ny jobb, og på søndag er det bursdagen hans. Har kjøpt gave til han, men vil ikke skrive hva det er her, for er sikker på at han leser bloggen min :p

Har ikke gjort så mye i dag, stort sett sittet under det deilige teppet mitt i sofa'n og sett på tv. I kveld er det 4 episoder med Hotel Cæsar, good! Ellers har jeg vært en tur hos pappa og levert en kjølebag og cd spiller som jeg har lånt. Kanskje, jeg sierbare kaaanskje det blir solarium i dag, om jeg får tid :D Hadde vært litt deilig med litt farge på den bleike halvfete kroppen min igjen.
Skal se om jeg klarer å få krøllet håret etterpå også, har kjøpt meg ny krølltang som jeg skal teste ut, så jeg kan slenge ut bilde om jeg får gjort det :)
Ha en fin dag! -Line

Etiketter:

2 Kommentarer:

Blogger Pernilleee sa ...

Hei, jeg linket deg, håper det er okei:D

29. august 2008 kl. 10:46  
Blogger C.H. sa ...

Ha det koselig på bursdagen hans, i morgen da!!:D

30. august 2008 kl. 11:25  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden