søndag 31. august 2008

Update!

Jess, jeg er i livet. Nå er søndagen over, men jeg har bestemt meg for å holde konkurransen gående litt til, fordi det er så få som har skrevet hvorfor de vil vinne rett og slett. Lar den gå noen dager til, så trekker jeg en vinner. I helgen har jeg ikke gjor så mye, bortsett fra som vanlig jobbe også har vi hatt bursdags selskap her i dag. Gutten min er nemlig 23 i dag:) Hurra!!

Imorgen begynner jeg tidlig på jobb, så nå er det snart kvelden alt. Tirsdag skal jeg prøve å komme meg på Gina Tricot, for vet og hørt at det er mye fint der nå!??
Jeg har faktisk tatt soool i dag også, har lovet meg selv det mange dager, og nå endelig gjorde jeg det:p hehe..
Jeg tror jeg har begynt å miste følelsene i fingrene også, for jeg har de siste dagene hatt så mye feilskriving på data at et er til å spy av.. eller kanskje det er tastaturet som er fucka? Vell, håper på det siste..

/Line

Etiketter:

1 Kommentarer:

Blogger Marita Førisdal sa ...

Gratulerer med dagen til gutten din i går:P hehe!;)

fin blogg<3

1. september 2008 kl. 07:23  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden