onsdag 20. august 2008

Idag er det onsdag, jeg liker ikke onsdager. Ikke noe å se på tv og ellers en utrolig kjip dag egentlig. Dagen begynte med at tlf til bjørn ringte, og etter det fikk jeg ikke sovet mer. Klokken var halv 11, så skal vell ikke klage.
Klokken 15:00 begynte jeg på jobb, og var hjemme igjen 20:30. Lang dag selvom det ikke var så mange timer. Nå sitter jeg å venter på Bjørn komme hjem med ny bil :D:D Denne blir banebil vi bygger fra bånn av, en Ford Sierra Rs500 Cosworth. Det blir så bra!!
Vell, egentlig ikke skjedd så mye spennende som dere sikkert skjønner, håper dere har hatt en din dag!

Slik blir bilen når den er ferdig btw :D

Forslag om hva jeg skal blogge om??:)

4 Kommentarer:

Blogger Emelie sa ...

Kul bil da:D
og tusen takk for søt kommentar^^<3
Antrekk er alltid morro å se på:D

20. august 2008 kl. 14:01  
Blogger Camilla Didriksen sa ...

Lag en videoblogg, eller antrekk som Emelie sier, det er gøy å se

20. august 2008 kl. 14:36  
Blogger Valentina sa ...

Hei :-)
Jeg har byttet navn til valentinadjurasevic.blogspot.com

20. august 2008 kl. 15:06  
Blogger Tanita sa ...

Hei vennen!
Takk for det :) hihi. Hvem som har laget den søte headeren til deg? Du som har laget den kanskje?:) Hm, hva du kan blogge om..hmm.. Masse videoblogger :D funfunfun! Antrekk, ect.

21. august 2008 kl. 05:33  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden