tirsdag 26. august 2008

Premie til konkurransen


Dette er hva du kan vinne om du legger inn en komentar til meg, enklere blir det vell ikke?:)
Det er ikke brukt. Smykket er gullfarget og veldig søtt:)
Ellers er det ikke helt min dag i dag, ting har gått dritt på jobben. Sure og grinete kunder opp i mat og kjas liker jeg ikke. Har flydd frem og tilbake i HELE dag, nå er jeg lei.
Nå venter jeg på at Bjørn Vidar er ferdig med å spille så jeg får hjemme laget potet stappe og pølser. Skal spise som en hest!
-Line


Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Blogger Trine Emilie sa ...

Potetstappe <3
Kan man lage seg det klokken 11 på kvelden!? (A)

Søt blogg :)

28. august 2008 kl. 14:02  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Klart det, potetstappe kan man lage døgnet rundt ;D

29. august 2008 kl. 05:14  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden