tirsdag 19. august 2008

Fri i dag!


Yess, i dag har jeg fri, ganske deilig igrunn. Været ute er helt motbydelig, det bare regner. I dag morges våknet jeg litt over 10. En halv time senere ringer telefonen min og det er ste søstra mi som lurte på om jeg ville være med til byen. Greit nok, da har jeg noe å gjøre i dag tenkte jeg. Med tomt bank kort, ingenting å ha på meg, og faktisk glemte å sminke meg(!!) rak jeg det omsiders. Haha, ja jeg gikk ut døra uten sminke, glemte det rett og slett men ingen verdens undergang forde. Huden har godt av å få litt hvile.

Etter jeg kom hjem fra byen ringte Bjørn meg, "Du på komme å gi meg bil nøklene". Grei som jeg er hiver jeg meg i Cosworthen i regnet (ja, det er en pen vært bil:p..), og innen jeg hadde kommet 2 minutter nede i veien startet køen inn til byen JIPPI:/..eller ikke! Tok meg vell ca 30 minutter å kjøre en strekning som vanligvis tar 10 minutter. Når jeg kom frem stod Bjørn kliss bløt i regnet stakkar. Han dro for å hente nøklene sine igjen og jeg duret hjemover. Men nok en gang KØØØØ!! Og noe av det værste som finnes er å stå i kø, og personen i bilen foran deg røyker som en svamp. Åhh, gud hvor irriterende det er når lukten kommer i viftene og inn i bilen min. Den er røykfri. Faen ta.. Sorry til dere som røyker, men det er verken noe delikat eller lukter godt. Sånn ca 40 minutter etter var jeg hjemme, og da kastet jeg med ned i sofaen. Her sitter jeg enda. Etterpå skal vi kanskje ut å handle litt, på fix og lefdal hvertfall. Jeg skal se på stativ til speil refleks kamera mitt, og bjørn skal bestille fugemasse, flislim osv..
Så, yess da! Kjøpte meg forresten en topp i dag, helt vanlig enkel grå fra Vera Moda.
Som sagt sitter jeg nå i sofa'n med "Da jeg traff Jesus..med sprettert" på tv, 2 katter som sover på hver sin side av meg og en samboer som snorker i stolen :D Jogge dressen er min bestevenn i dag, og har planer om å tilbringe resten av dagen i den.
Ha en fin dag! ;)

8 Kommentarer:

Blogger Emelie sa ...

Trist med stygt vær da...Var i Oslo i dag og det var jo kjempe deilig=D Glad jeg ikke tok med meg jakken for å si det sånn=P

Jeg bruker Adobe Photoshop når jeg redigerer bildene mine =D

19. august 2008 kl. 09:52  
Blogger Emelie sa ...

og så bra du liker min nye layout!<3

19. august 2008 kl. 10:22  
Blogger Emelie sa ...

Kjøpte meg blond hårfarge til håret mitt under. blondfargen jeg har øverst er naturlig, men håret mitt under blir så mørkt siden det ikke får sollys, så må farge det noenganger=P Ellers kjøpte jeg meg mat og litt sånn=)

Farger du håret ditt, eller er det naturlig brunt? Syns fargen er veldig fin =D

19. august 2008 kl. 12:08  
Blogger Trine Elita sa ...

Takk for komentar. Nei, liker ho ikke i hele tatt jeg.. dum kjerring :-P

19. august 2008 kl. 12:49  
Blogger Camilla Didriksen sa ...

Så søøøt pus!

19. august 2008 kl. 16:02  
Blogger Victoria sa ...

Å jeg husker jeg så på da jef traff jesus med sprettert på kino når jeg var liten :) Den er søøøt

20. august 2008 kl. 02:39  
Blogger Valentina sa ...

Kjempe fin blogg!
valentinaklomp.blogspot.com

20. august 2008 kl. 04:08  
Blogger Renate sa ...

Så søt katt:D

20. august 2008 kl. 07:28  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden