lørdag 16. august 2008

Lørdag 16.08.08


Da er desverre enda en Lørdag fordi og senga står på sove rommet å skriker etter meg. Dagen i dag har gått til en tur på Tusenfryd. Var ikke sånn alt for morsomt der, men bedre å ha noe å gjøre enn å være hjemme :D Karusseller var nemlig morsommere når jeg var liten, rart?:p
Energy hadde konsert der i dag, så vi fikk gratis biletter av broren til samboern min. Han jobber der..
Ellers idag har det ikke skjedd så alt for mye. Vi har grillet, jeg har vært sjåfør for pappa og stemmamma'n min og jeg har stort slett bare slappet av. Deilig det, for nå skal jeg jobbe 3 helger på rad og hver dag hver eneste uke. Jippi :/ :/ !!NOT!! Jeg er litt lei for tiden, og jeg har bare lyst til å komme meg langt vekk, bli millionær og slippe å tenke på inntekt, jobb, regninger osv.. Hvor herlig hadde ikke det vært da? Ja, jeg er litt lei nå.. Må innrømme det.

.....Samtidig har jeg det veldig godt også. Jeg bor sammen med samboern min, vi har hus, 3 biler, 2 katter som er som barna våre, fast jobb. Jeg burde egentlig ikke klage. I dag har forresten jeg og samboern min 2 år og 8 mnd dag, hurra!^^

Imorgen er det bursdag for lille søsteren min, blir koskos!:)
Gjort noe morsomt i dag dere da??

Etiketter:

6 Kommentarer:

Blogger Valentina sa ...

Jeg har festet, haha.
Fin blogg :-)

17. august 2008 kl. 03:41  
Blogger Ida Eidsvåg sa ...

Tusenfryd er herlig :)

17. august 2008 kl. 05:00  
Blogger Emelie sa ...

Vært hos en kompis å sett på film:D var koselig det. Tusenfryd er gøy syns jeg<3

17. august 2008 kl. 12:12  
Blogger Emelie sa ...

Åja:D Vi så på Step Up 2. Min favorittfilm. Blir aldri lei<3

17. august 2008 kl. 14:15  
Blogger Camilla Didriksen sa ...

Jeg har gjort kjempe masse morsomt i helgen :D Vært med venninner og litt sånn

18. august 2008 kl. 00:47  
Blogger Tone sa ...

vært med kjæresten min jeg :D

18. august 2008 kl. 08:04  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden