fredag 8. august 2008

08.08.2008


Yess, i dag er det fredag, og det er da helg. Eller, hvertfall for noen. Selv må jeg på jobb imorgen, det må til og jeg trenger tross alt pengene. Idag begynte jeg på jobb klokken 08:00 og jobbet til 15:00. Imorgen er det fra 08:30-18:30. Laaang dag :/ Æsj.. Jeg som skulle vært på Rudskogen imorgen :( :(


Men ja, over til noe annet. Igår gjorde jeg ingen verdens ting, bortsett fra å jobbe som vanlig. Etter jobb satt jeg meg ned med 2 blader og ett stort glass med sjokolademelk. Hah, viste du at jeg ikke drikker melk uten O'boy?:p Vell, da vet du det nå. Jeg er ikke glad i melk uten smak. Det samme med vann. Jeg må ha vann med smak, ellers går det ikke ned. Da må det hvertfall være siste utvei :p


I dag har jeg ikke noen planer, bortsett fra å vaske litt her hjemme og kjøpe bursdagsgave til lillesøsteren min som blir 10 år neste uke<3>

Nå er forresten GirlsGoFast siden oppe igjen, etter virus på forumet. Ny side og nytt design, så klikk deg inn på www.girlsgofast.com og meld deg inn i verdens beste jente bil klubb :D Bedre jenter skal man lete lenge etter!! :D


Skal dere gjøre noe morsomt i helga?:)


Btw: jeg trenger ny header, er det noen som er så snill å lage en til meg?:)

7 Kommentarer:

Blogger Camilla Didriksen sa ...

Stakkars deg som jobber så mye :( Men, er vel verdt det når pengene strømmer inn på kontoen, hihi :)

Jeg elsker melk!!! Og O'boy! Begge deler faktisk, namnam. Vann er jeg ikke noe begeistret for, det smaker jo ingenting :p

Ellers skal jeg bare være med en venninne i helgen :) Kjempe koselig

8. august 2008 kl. 18:18  
Blogger Trine Elita sa ...

Takk for det :-D

T.E.

9. august 2008 kl. 12:54  
Blogger Emelie sa ...

Har hatt en koselig helg, blitt en del festing, men i morgen skal jeg bare slappe av=) Hatt en fin helg?

9. august 2008 kl. 15:25  
Blogger Christine R sa ...

Wræl, starta rudskogen idag/igår? Eww.. Jeg vil jo dit, men tror jeg får vente til neste år. PAFF

9. august 2008 kl. 16:53  
Blogger Jeanita Helen sa ...

Søt blogg!:)
Jeg liker heller ikke melk! Syns ikke det smaker noe godt. Så har selv begynt med O'boy i:) Så nå kan jeg drikke melk hver dag:D hehe
Vann derimot, kan jeg drikke mye av:D

10. august 2008 kl. 02:09  
Blogger Renate sa ...

Ja, skjønner hva du mener, tok meg lang tid før jeg forsto hvordan man fikk det sånn :-p

Når du laster opp bilder trykker du på bildestørrelse liten og på velg en utforming trykker du på ingen :)

11. august 2008 kl. 14:44  
Blogger Emelie sa ...

Oppdatere snart:P

12. august 2008 kl. 00:01  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden