fredag 15. august 2008

Bursdag og fri helg :D


Idag har lille søsteren min bursdag og er 10 år i dag. Guud hvor tiden flyr. Jeg syntes det ikke er lenge siden hu lå på sykehuset nyfødt med rosa sløyfe i håret sitt. Gratulerer så mye med dagen idag Silje, jeg er kjempe stolt av deg!:) Du er beste søsteren i verden!


Idag har jeg vært på jobb til 15.00. Rett etter jobb dro jeg for å møte Pappa, Silje og Mette på Dolly Dimples. Vi tok en pizza og sånn for å feire dagen til Silje litt, på søndag blir det selskap :)


Dagen på jobb gikk egentlig ganske fort i dag, tross for at det var LITE å gjøre. Men ikke noe er bedre enn det. I dag var det en på jobben som sluttet, pga skole, så nå er vi 2 mindre. Blir nok litt utfordring det også, om noen av oss andre blir syke.


Imorgen drar vi på Tusenfryd om været holder seg oppe. Jeg vil ha SOL!! Det har bare regnet de siste dagene;/ På en måte er jeg hvertfall glad det var sol i ferien og ikke at jeg har ferie nå ^^

Har dere noen planer for helgen? Forresten, spytt ut om det er noe dere jeg vil skal skrive om her. Jeg føler det blir det samme om og om igjen, så hadde vært morro med litt forandringer:)


Som kanskje noen ser har jeg fått meg ny header, takket være Hilde. Tusen takk, du er kjempe flink med Photoshop :) Bloggen hennes kan dere besøke her: http://www.glamaniac.blogspot.com/ :D

2 Kommentarer:

Blogger Renate sa ...

Kan du se filmen nå? Har lastet den opp på nytt. :-)

15. august 2008 kl. 14:43  
Blogger Renate sa ...

Kos deg masse på tusenfryd, det blir sikkert gøy :-)

Toppen er fra cubus, den kostet kun 30 kr! Tror kanskje jeg nevnte det i videoen? :-p

15. august 2008 kl. 14:55  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden