tirsdag 12. august 2008

12 August 2008

Igår ble det noen bilder av bilen min. De er sendt videre, men hvor sier jeg ikke:p

Det har vært dårlig med oppdateringer nå, rett og slett fordi jeg ikke har hatt tid. Jobben tar alt for mye tid om dagen desverre, og mye annet er blitt gjort.
På søndag var jeg i bursdag til 'tante'. Hu ble 30 år. Hun og onkel venter en baby om ca 4 uker, gleder meg masse. Blir ett nytt søskenbarn igjen :D
Ellers i helgen har jeg ikke gjort noe spennende. Lørdag jobbet jeg hele dagen, og da var sofaen min beste venn resten av kvelden. Igår på jobb gjorde jeg aldri så mye som jeg har gjort før tror jeg. Jeg fikk ut 4 paller på 4 timer, ikke dårlig:p
Igår leste jeg ett innlegg på en side om at bloggere juger seg til tops. Vell, jeg kan ikke være mer enig. Vet om noen tilfeller, uten å nevne noen navn. Utgir seg for å være andre, juger slik at man tror på det selv. Hva oppnår man med det? Herregud, de fleste skjønner at det ikke er sant liksom, så ja, hipp hurra for å få mindre venner. Man legger opp til det selv mener nå jeg. Helt latterlig!
Idag skal jeg ikke gjøre så veldig mye, bortsett fra jobb som vanlig. Min kjære er på jobb, er så tomt her uten han. Vant til å ha han ved siden av meg når jeg våkner opp, men nei..ikke i dag. Jeg får trøste meg med bebisene våre, kattene!:D
Ha en fin dag alle sammen!

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Blogger Emelie sa ...

Fin bil da:D Gleder meg til jeg får bil ^^

Ha en fin dag du oxo :D

12. august 2008 kl. 04:39  
Blogger HILDE J sa ...

Hei på deg Line!
Jeg kan selvfølgelig lage en header til deg. Si hva du vil ha og jeg ordner det ;-)

-Hilde J

12. august 2008 kl. 06:37  
Blogger Ingunn sa ...

åh, jeg vil og ha bil. du er heldig!

12. august 2008 kl. 10:02  
Blogger Janne Natalie sa ...

Så fin header du har!

13. august 2008 kl. 15:24  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden