tirsdag 5. august 2008

Ny uke, hatt en knall fin helg!

Da er ferien min over for denne sommeren, og det er lenge til neste gang. Bare tanken på det gjør meg guffen.

Men jeg avsluttet ferien med den beste helga på lenge. Jeg og 8 andre var på tur til Våler i helga, hvor vi overnattet på Elverum Camping fra Lørdag til Søndag. Var kjempe morsomt! Skulle ønske det ikke tok slutt. Rart hvor fort tiden flyr når man har det så morsomt :) På kvelden grillet vi masse mat, legg trykk på masse^^ Vi hadde leid 2 hytter, og på jentehytta lå kenneth også. Han er sammen med Yvonne så det skulle bare mangle at han ikke lå i dobbelt senga med ho.
Vell, jeg og Jeanette fikk ikke lagt oss før nærmere klokken 3 på nattan, det ble mye snakk og tull :D Morsomt sier jeg bare!!:)
Dagen etter ryddet vi oss ut av hyttene, spiste frokost og dro avgårde til Vålerbanen, der det var Ford Treff. Vi fikk kjørt kjempe masse på banen. Til tross for været var det ingenting å klage på.







I går var det tilbake på jobb, og alvoret er satt igang igjen. Hvordan har deres helg vært??

2 Kommentarer:

Blogger Ine sa ...

Hei!

Du vet kanskje ikke hvem jeg er, men jeg har ett kjempe tilbud til deg!
Mitt navn er Ine Digernes, og jeg er en 20 år gammel jente som prøver å etablere meg innen grafisk design og webdesign. Jeg driver med designing av layouter til blogger og websider, og det er nettopp derfor DU har fått denne e-mailen!

Siden jeg prøver å få litt kunder inn, så har jeg ett super-tilbud til deg:
en helt ny layout til bloggen din (må være Blogspot!) - du bestemmer hva du vil ha! Jeg lager den til deg for kun 99 kr.! Det er ufattelig billig! Dersom pågangen ikke blir for stor, pleier jeg å ha den klar innen 24 timer!
Jeg lager ett forslag, så sier du hva du liker/ikke liker.

Sender du denne videre til vennene dine, får de samme tilbudet!

Dersom du ikke vil betale 99 kr., tar jeg også gjerne imot ting fra webshop, o.l.

Håper du benytter deg av tilbudet ;)

Med vennlig hilsen,
Ine

Dersom du ønsker og se hva jeg har laget tidligere, gå til en av disse bloggene:
http://storesokker.blogspot.com (min blogg)
http://odasiq.blogspot.com" Oda's blogg
http://renatefashion.blogspot.com Renate's fashionblogg

5. august 2008 kl. 16:53  
Anonymous Anonym sa ...

Ja, enig. Fargen ej lika. Men lure på å heller kjøpe en dc t-sjorte i sammen farge i staden for;P legge ut bilde;)

6. august 2008 kl. 03:53  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden