fredag 1. august 2008

Videoblogg #1

Ja, det er fler som lurte på om jeg kunne lage en video blogg, så here i goes. Bare en kort liten snutt om hva jeg bruker av sminke sånn til daglig. Helt enkelt :D


Igår var jeg i Sverige med Bjørn Vidar og de andre vi skal på hytte tur med i morgen. Det blir kjempe morsomt, jeg gleder meg masse! :D Etter vi hadde vært i Sverige å handlet inn mat og sånn til turen dro vi hjem til Ole og Jeanette (2 av de som skal være med). Vi spiste pizza fra Pizzanini, og satt å snakket i flere timer. Koskos!

Jeg trodde jeg skulle få en bra natt med søvn, men den gang ei. klokken 2 ble jeg vekket av Bjørn vidar som roper ' DET BRENNER!' Jeg skvatt opp av senga, og det første jeg tenkte på var å redde kattene mine. Men det visste seg at det ikke brant i huset, men bil skroten ved siden av. Scary!! Det var noen som hadde helt bensin og tent på noen bildekk. Var ganske så greie flammer og masse røyk. Vi skulle ringe p si ifra til politiet, men vettu hva? Det var ingen som tok telefonen på 112! Skremmende. Vi gikk ut og da kom brann bilen og politi litt etter, så vi snakket med politiet, og de fikk kontroll over brannen. Ja, jeg ble veldig skremt, for jeg trodde når jeg hørte Bjørn Vidar sa at det brant, at det brant her inne. Men takk og lov for at det ikke gjorde det. :)

I dag har jeg hatt besøk av lillesøsteren min, hu er så glad i kattene våre. Koser med de hele tiden, søtt!<3 Ellers i dag skal jeg bare pakke til imorgen, vi drar ganske tidlig. Så om jeg ikke får blogget noe før jeg drar får dere ha en god helg alle sammen. Jeg skal hvertfall kose meg masse, for det er siste helgen i ferien min:( Hade bra:)

5 Kommentarer:

Blogger Tanita sa ...

Heii lille venn!
Du er jo like søt uten sminke som med :) Bruker ikke så mye du, og det er fint på deg:D Blæ at du ikke kommer å besøker meg som planlagt, men vi får heller ta det igjen snuppa:) ;* Glad i deeej:) Kose deg masse i helgen :)

1. august 2008 kl. 07:22  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Nei, jeg bruker ikke så mye sminke. å sminke meg er noe av det tregeste jeg veit om^^ Thihi..

Ja, jeg er skikkelig lei meg:( Jeg som skulle ta ute drikke sammen med deg og greier:( Men ja, vi får absolutt da det igjen ;D

1. august 2008 kl. 07:41  
Blogger Karoline sa ...

For dette er livet.. Er ikke noenting å si på det..Begynner bare å synge med jeg ..Haha!

4. august 2008 kl. 15:04  
Anonymous Anonym sa ...

pen uten sminke også, heldig.
Skummelt det der med brannen :o

4. august 2008 kl. 15:40  
Blogger Christine R sa ...

Fin videoblogg :)

4. august 2008 kl. 16:08  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden