søndag 29. juni 2008

Enda en helg er over!

Yess, da var frihelga mi over nok engang. Nei, det ble ikke noe frihelg forresten, for jeg måtte jobbe på Lørdag likevell, men da bare i 5 timer. På fredag var jeg og Bjørn Vidar å så på "The Happening" på kino, så sinnsykt dårlig film! Den så super bra ut på tv-reklamen, men både jeg og Bjørn Vidar ble skuffet over filmen. Lørdag begynte som sagt med jobb, deretter dro vi ut å handlet litt. På kvelden tok vi en til til Halden, der det var Mat og trebåtfestival. Var sykt masse folk der, så når vi skulle kjøpe noe å spise var det kø,kø og atter kø. Det endte med at vi likegodt tok turen tilbake til Sarpsborg og spiste på Peppes Pizza :) På kvelden var vi ute med noen kompiser..

Idag (Søndag) har det egentlig gått i ett hele tiden. Fint å ha noe å gjøre. Dagen begynte med at jeg gikk ut i garasjen for å holde på med bilen, etter litt kom ei venninde og typen å spurte om jeg ville bli med til Sverige. Ja takk :D Så da tok vi en tur til Nordby. Når jeg kom hjem var bilen min ferdig, takk Bjørn Vidar! :D
Kjørte en tur til pappa, og søstra mi var med hjem hit en tur. Imorgen er det jobb igjen, og enda en ny uke..

Hva har dere gjort i helgen???:)

2 Kommentarer:

Blogger Frk Berggren sa ...

Høres ut som en Fin helg! Hehe, skulle ønske jeg kunne "ta turen til sverige på sparket" Er nok mange mange mange timer å kjøre dessverre:( Heldig du:) I helgen har jeg ikke gjort særlig mye, en liten shoppingstur og var ute på byn på lørdag, det var knas:)

29. juni 2008 kl. 14:18  
Blogger Victoria sa ...

Jeg var å i sverige i forige uke. Det er alltid kolsi det :)
Synd filmen var dritt da!

29. juni 2008 kl. 15:12  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden