søndag 15. juni 2008

Grillfest hos Jeanette og Ole

Jess, igår var vi på grillparty, og det var kjempe koselig!:) Vi satt ute hele tiden, heerlig :D Her er noen bilder fra igår.
Sjekk Tor Åge sinn rett og slett helt vanlige vodka flaske :p^^











Update Søndag: Jeg og Bjørn Vidar var i Sverige en tur istad, og det krydde av mennesker der! Lange køer, trange plasser.. Vi fikk kjøpt det vi skulle, også dro vi hjem. Nå er det straks Indrefilet på menyen. Nam!! :D Senere blir det solarium.
Har dere gjort noe spennende i helgen??

8 Kommentarer:

Blogger Jeanette sa ...

Takk! Ja, den gikk fantastisk bra:D Var en herlig avsluttning på vgs! Endelig. 4 år er for mye ;) Jeg har hatt en fin og avslappet helg. Likte håret ditt:D

15. juni 2008 kl. 10:23  
Blogger Ingunn sa ...

strawberry diquri er nam !

16. juni 2008 kl. 01:59  
Blogger Camilla:) sa ...

Høres ut som du har hatt en koselig helg da:)
I helgen har jeg vært på byen og kost meg med venner^^

16. juni 2008 kl. 06:36  
Blogger Sara sa ...

Så koselig ut, fine bilder!

16. juni 2008 kl. 06:49  
Blogger Maria Helene Nilsen sa ...

Så gøy ut. Den drinken med jordbær i så jo kjempegod ut da!

16. juni 2008 kl. 11:54  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Den var like god som den så ut som, om ikke bedre :D

16. juni 2008 kl. 16:00  
Anonymous Anonym sa ...

Heei (:
fin blogg.
alt bra med deg eller?.
Liker bloggen din ..

17. juni 2008 kl. 13:15  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Jepp, alt er bra med meg :) Hva med deg?:)

18. juni 2008 kl. 01:48  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden