søndag 22. juni 2008

Helgen

Igår var det altså bryllup, koste meg faktisk. Dansa tilogmed vals :p hah^^..
Lovte å ta bilder, så her kommer det noen fra gårsdagen.
Vi var ikke hjemme før kvart på 3 eller noe, og var i seng litt før 4 ;D
Pakket inn bilen til mamma og litt av huset i gladplast, må gjøre noe sprell på denne dagen.. Morro var det hvertfall :)

Jeg ble forresten superfornøyd med hårsveisen jeg hadde, nå skal jeg gå til innkjøp av en bedre krølltang enn den jeg har fra før :D Me like !











6 Kommentarer:

Blogger Livetsdrømmer sa ...

Det så jo ut som en koselig dag, så nydelig du var på håret! Fin blogg forresten :)

22. juni 2008 kl. 13:31  
Anonymous Anonym sa ...

så fin du var :)

22. juni 2008 kl. 13:36  
Blogger N A D ii A sa ...

Så ut som at det var kjempekoselig!! :) Og du var kjempefin påhåret, så krølltang MÅ du kjøpe :)

22. juni 2008 kl. 15:01  
Blogger Renate sa ...

Åh, så koos!:-)

Haha, Svinesund var gruuusomt, alt for mange folk. orket ikke stå i kø så ble ikke noe shopping. Bare masse godteri ;p

22. juni 2008 kl. 15:42  
Blogger Benedicte sa ...

så koselig =)

btw.. bloggen min er oppdatert nå..

http://bikebenedicte.blogg.no

23. juni 2008 kl. 14:48  
Blogger Christine R sa ...

Så koselig! :) Jeg skal i bryllup til helgen jeg, ser virkelig frem til det! FIn du var på håret. Krølltang er veldig greit å ha!

24. juni 2008 kl. 03:09  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden