torsdag 26. juni 2008

Før jeg tar kvelden..

Nå er klokken halv 1 på svarte natta'n, og jeg burde virkelig gå å legge meg. Jeg har tidlig vakt imorgen. Men jeg måtte ta meg tid til ett lite innlegg :D Igår så jeg og samboern på "Over Hekken". Noen som har sett den?:) Morsom film! I dag så vi på "Madagaskar". Haha.. Var sånn tilbud på jobben, kjøp 3 filmer til 249 og få med gratis hengekøye. Da måtte jeg da slå til ;D Lillesøstra mi skal få filmene, men måtte bare se de først:) Gleder meg til dagen er omme i morgen( Øhhh..etterpå). Da er det helg :D I morgen blir det kanskje en tur på kino, kos! Og Lørdagen er det Mat-og Trebåt festivalen i Halden. Blir en tur dit også, ut å spise :)
Har dere noen planer for helgen søtiser?:)

Jeg må bare få si tusen takk til dere som skriver i kommentar boksen, det er så morsomt :) Og man får mere lyst til å blogge! Nå ser jeg frem til ferie, har vell gått i feriemodus allerede, selvom det er 2 uker til. Hah ;D Greit å ha noe å glede seg til :) Bilen min er snart på veien igjen, etter at jeg ble påkjørt bakfra. Helt ny bil, 2 dager med skilter, så BOOOM!!! Typiskt! Men nå blir den god som ny, men ny lakk og litt annet :) Som sikkert flere har skjønt har jeg interesse for bil, og er et stolt medlem av GIRLS GO FAST! ;D Har noen av dere bil-dilla? Og bil lappen, har dere den?:)...og til slutt, hvordan bil kjører du?

Forresten, jeg vurderer å legge ut en videoblogg snart. Men hva vil dere se på den?:)

Vell, nå burde jeg virkelig hoppe i køya her, så da sier jeg god natt :)
Blogges mer senere :)

Legger ved ett bilde av god bilen min<3

8 Kommentarer:

Blogger Frk Berggren sa ...

Cosworth er jo sjukbilen det! Jaaah, må få sitte på, da blir gutta misunnelig:) Ja, lag videoblogg, snakk om hva som helst. Du så jo hvor elendig min var, men det var morsomt å lage den likevel:P

26. juni 2008 kl. 22:58  
Blogger Livetsdrømmer sa ...

Er ikke så spesielt interessert i biler, men jeg kjører Audi, ett eller annet! Tok den fra samboeren min, så han måtte kjøpe seg en rusten golf ;) Jeg syns du skal sminke blogge, syns det er artig å se på! Ha en fin helg!

27. juni 2008 kl. 01:38  
Blogger Mira sa ...

Åh, jeg så 'Over Hekken' med lillesøstra til kjæresten i Australia. Søt film!

27. juni 2008 kl. 02:56  
Blogger KjerstiF sa ...

Vet ikke om jeg kan si at jeg har bildilla, men jeg elsker å kjøre bil:) Har en audi 80, som jeg nå venter på at skal bli ferdig på rep. Kjedelig å ikke ha bil i alle fall;p

27. juni 2008 kl. 04:52  
Blogger Margrete sa ...

Alpina b10 topper sakene ;)

27. juni 2008 kl. 15:11  
Blogger Camilla Didriksen sa ...

I morgen skal jeg i besøk og på søndag reiser jeg til Tyrkia! :D

27. juni 2008 kl. 17:09  
Blogger Anne Cathrine sa ...

Madagaskar er koselig ;) I like to move it, move it, move it!

28. juni 2008 kl. 16:19  
Blogger Veronica sa ...

Over hekken er en morsom film, ungene mine har den. ;)
Men nå har jeg kjøpt bie filmen, kul den også! :)
Jeg har lappen og liker og kjøre bil, kjører Audi A6 2,5 tdi quattro. Bra bil det, vigtigeste for meg er at den er trygg. :)
Blogg om hva du vil, men klær, sminke og interiør liker jeg og lese om. :)

29. juni 2008 kl. 11:51  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden