tirsdag 24. juni 2008

Min bedre halvdel

...Såklart er det Bjørn Vidar! Dagen var 16 Desember 2005, da vi ble sammen, og har holdt sammen siden det. Har opplevd masse sammen; Hellas, Tyrkia, Tyskland, diverse turer, ja jeg kunne nevnt en hel del, men han vet det så godt selv ;D 16 Desember 2007 ble vi forlovet. Gosh, han var så skjønn da han ga meg ringen ;D Vi er samboere og har det helt supert!<3



Hvem person i livet betyr mest for deg??

Her om dagen skrev jeg at jeg skulle legge ut bilde av toppene jeg hadde kjøpt på Gina Tricot, helt glemt det, men når jeg husker det, så slenger jeg ut nå.


Så har jeg ett par spørsmål:
1. Hva ser du frem til i sommer?
2. Skal du på noe ferie, isåfall hvor?


Have a nice day! ;D

Update: Noen spurte om jeg kunne svare på spørsmålene jeg la ut, klart jeg kan! :)
1. Hva ser du frem til i sommer?
Jeg ser frem til mye rart. Siden jeg er en bil-jente ser jeg frem til biltreff og turer. Samt ferie :D
2. Skal du på noe ferie, isåfall hvor?
Mulig det blir en tur til Bergen ja :D Eller skal jeg bare på sånne 2 dagers turer osv, men herlig blir det:)

13 Kommentarer:

Blogger Christine R sa ...

Kjærsten min Kent, mamma og pappa betyr mest i verden for meg! Og jeg ser frem til varm sommer, og crazyting å gjøre med venner og kjærsten. Jeg skal ingen steder i sommer, utenom spontan turer :)

24. juni 2008 kl. 14:59  
Blogger Kristine sa ...

så søte topper :)

1. til soool og sommer.
2. skal bare i bryllup resten av sommeren går bort til jobbing..

24. juni 2008 kl. 15:39  
Blogger Jeanette sa ...

Så koselig skrevet Line:)
Hmm, det er jo mange som betyr utrolig mye for meg, men må nok si at kjæresten betyr aller mest akkurat nå.. På en god andre plass; nærmeste familie (mamma,pappa etc.)
1. Jeg ser frem til å komme i orden i leiligheten og til å få være sammen med kjæresten min akkurat når jeg vil!
2. Skal ikke bort i sommer, bare jobb jobb jobb..
Hva med deg?:)

25. juni 2008 kl. 00:46  
Blogger Tanita sa ...

Hei vennen.
Tusen takk for det:)
Dere er så søte sammen, og skikkelig søtt skrevet av deg:D Hihi. Jeg gleder meg til at du kommer til bergen i sommer :D Wii. Blir kjekt :D Går det bra med deg snuppa mii? Kisses :*

25. juni 2008 kl. 04:55  
Anonymous Anonym sa ...

Aww, elsker å lese om kjærestepar <3

1. Resten av USA-ferien, ferie til Kreta, og at kjæresten dimmer fra garden 20 august. og bursdagen min 12 august :)
2. Er i California nå, og skal til Hersa i slutten av juli.

25. juni 2008 kl. 09:38  
Anonymous Anonym sa ...

Og kjæresten min er den som betyr mest for meg i hele verden!!

25. juni 2008 kl. 09:39  
Blogger Frk Berggren sa ...

Så stilig blogg du har! Og så utrolig søte du og kjæresten din er da! Perfect couple! Da var forresten videobloggen på www.frkberggren.blogspot.com lansert:P

26. juni 2008 kl. 12:24  
Blogger Frk Berggren sa ...

Hei, klart du skal få linke meg. Har selvfølgelig linket deg også;) Hvilket biltreff er det snakk om at du/dere skal på? Vi tenkte oss til Rudskogen 10-13 juli:)

26. juni 2008 kl. 12:57  
Anonymous Anonym sa ...

Kjæresten min, familie og mine beste venner betyr mest for meg.

1. Jeg ser frem til herlige sommerdager, lange sommernetter, idyll. noe som det er dårlig av nå pga regnet
2. Jeg skal til tyrkia med mine beste venner, reiser på mandag! gleder me som en gal

26. juni 2008 kl. 13:03  
Blogger Frk Berggren sa ...

Jeg koste meg forresten kjempe masse i syden! Herlig sted, til å anbefale! Det er et veldig veldig rolig sted vel og merke, ikke for de som vil ha full party all the time:P

26. juni 2008 kl. 13:04  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Høres ut som om dere får en fin ferie alle sammen :)

26. juni 2008 kl. 13:27  
Blogger Frk Berggren sa ...

Oj! Høres jo ut som du har virkelig roen på bil da! Vi skal bare dit fordi resten av gjengen skal, gutta i gjengen liksom:P Tvilsomt at jeg en gang vurderer å stille ut den mest antiråne bilen til pappa (for ja, det er den jeg skal kjøre). Hehe. Men helsikken, beinhard du da! Ford og greier? Skikkelig rånebil da eller:P?

26. juni 2008 kl. 14:49  
Blogger Veronica sa ...

Så søte dere er sammen, er så godt å ha noen som betyr alt for en! :)
Barna mine betyr mest for meg for tiden! ;)
Kjempe kule topper du har kjøpt! :D
1. Ser frem til sol og varme og late dager. :)
2. Ingen spes planer, men blir noen små turer med ungene.

29. juni 2008 kl. 11:55  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden