lørdag 14. juni 2008

Fredag & Lørdag..

Igår rakk jeg ikke blogge. Jeg var på jobb fra 8-15, og dro rett til frisøren etter det. Var hjemme ved halv 7 tiden igjen, og dro en halv time etterpå. Og når jeg kom hjem var det rett i seng:) Vell, for å fortelle litt igår så var jeg hos frisøren som sagt. Henriette het hu som klippa meg, og jeg ble veldig fornøyd. Jeg farget også håret, og fargen er helt herlig :D Digg! Mamma betalte, noe som også var superdigg! Etter jobb dro jeg hjem til samboern. 30 minutter etter ringte det på døra, og der stod mamma. Samboer'n til mamma hadde utdrikkningslag i går, og han skjønte ikke en dritt av hva som foregikk. Jeg og mamma kjørte gutta til Halden, og imens gutta var der hentet vi stesøstra mi og vi dro ut for å spise i Fredrikstad. Mamma betalte her også, digg^^ :) Det ble ganske så sent, så når jeg kom hjem gikk jeg rett i senga:)

Idag har jeg vært på polet for pappa, han skulle ha noe hvitvin som jeg kjørte ut til de. (de er på sjøen i helga). Etter det dro jeg og Bjørn Vidar en tur til byen. Kjøpte litt mat og sånn for vi skal på grillfest hos noen venner i dag:) Nå er klokka alt for mye så nå må jeg nesten ordne meg :D

Hva skal dere i dag?:)

Uansett, ha en fin helg!

1 Kommentarer:

Blogger Jeanette sa ...

Det hørtes ut som en koselig helg!:) Jeg er i lykkerus etter eksamen i går så bare nyter det og slapper av.. Legg ut bilde av det nye håret da?:) Jeg skal også fikset håret på torsdag, gleder meg! Ha en fortsatt fin helg!

14. juni 2008 kl. 10:02  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden