fredag 20. juni 2008

Mye forberedelser til imorgen :D



Imorgen skal mamma gifte seg, og jeg av alle er forloveren hennes. Spessielt, men morro :) Dagen starter med at vi skal til frisøren klokken 9.00, og halv 12 blir vi sminket :D Gleder meg utrolig mye. Jeg skal holde tale og lese opp noe i kirken. Håper det går bra:)

I går var vi nemlig å pyntet opp lokalet osv, og det blir kjempe fint. Senere på dagen dro jeg og mamma til Moss. Der kjøpte vi bryllups paraply, tilfelle regn. Etter det dro vi på Gina Tricot, der jeg kjøpte meg noen topper. Kan legge ut bilder på søndag om det er ønskelig :D Det kommer bilder fra helgen også da:)
Vell, imorgen blir det null blogg, men blogger på søndag igjen:)

Hva skal dere gjøre i helgen??:)

2 Kommentarer:

Blogger Camilla Didriksen sa ...

Åh, så utrolig koselig :) Håper du får det fint! :D
I helgen skal jeg på fest til en venninne, og ellers slappe av med kjæresten. ^^

20. juni 2008 kl. 22:44  
Blogger Emelie sa ...

Åå! Kos deg masse i dag<3 Så koselig ^^ Legg ut noen bilder på hvordan du så ut med kjole og fikset hår da=)

Ja, ble ganske sjokkert når jeg fikk vite at han fikk seg kjæreste samme dagen han dumpa meg! kjente hun bare i to dager før dem ble sammen, egentlig helt sykt...:S

21. juni 2008 kl. 05:43  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden