torsdag 12. juni 2008

Alt nytt er spennende!

Idag fikk vi inn nye solbriller på jobben. Da måtte jo jeg prøve de værste.
Idag skjedde også det utroligste på jobb. Ei gammel dame dret på seg, og store deler av det havnet på gulvet ved kassa i butikken. Jaaa, og hvem måtte stå å tørke opp bæsjen? Joda, det var jeg! De tørka ikke opp etter seg engang. Og det var skikkelig renna drite, 3 store gode illeluktende ruker! Yess da! Vi som var på jobb stor å brakk oss alle mann.. Etter jobb dro jeg og Bjørn Vidar å kjøpte kebab, noe som smakte helt greit etter en lang dag på jobben. Imorgen skal jeg klippe meg og farge håret. Noen som har noe formening om hva jeg skulle gjort med håret?:) Skriv i kommenta noksen under her isåfall :D




(ikke ta bildene så veldig alvorlig..)

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Ta å barber håret av xD
Garantert ikke mange som har det, og du blir unik :P

12. juni 2008 kl. 14:45  
Blogger Camilla sa ...

serriøøøøst?:o haha,at det går ann:'D

Du kunne jo feks ha prøvd å hakka det mer opp,og farget det lysebrunt?^^

13. juni 2008 kl. 05:44  
Blogger Emelie sa ...

OMG!! Så ekkelt! Er det mulig? Syns bildene av deg og katten din var herlige jeg^^ søte!

13. juni 2008 kl. 08:18  
Anonymous Anonym sa ...

syns håret ditt er fint som det er jeg ! og for en nydelig kattepus :o

13. juni 2008 kl. 08:40  
Blogger Mira sa ...

Supersøt pus! Og kule solbriller <3

13. juni 2008 kl. 10:16  
Anonymous Anonym sa ...

Kule briller! :)

13. juni 2008 kl. 14:47  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden