tirsdag 2. september 2008

Tirsdag

Jupp, i dag er det Tirsdag, nok en gang. Jeg skulle liksom shoppe masse i Moss i dag, men vettu hva? Jeg kjøpte bare en jævla såpe!:p Den lukter godt da, så får trøste meg med det :D Malin måtte på skolen, så jeg dro inn selv. Åhh, i det siste har jeg liksom ikke funnet meg noe at all, noe slags shopping sperre kanskje? Tror det.. Penger har jeg jo på konto, så det burde ikke være noe problem å bruke de :)I dag har jeg vært flink, eller begynte i går da.. Spist salat og kylling i dag, og istedenfor fin baguette tok jeg grov:p Har ikke spist godis heller, og jeg er egentlig avhengig av snop. Begynner sakte men sikkert,så får se hvordan det går:p Har fått noen tabletter av legen også, for å gå ned litt i vekt, men jeg blir så dårlig av dem. Jaa, jeg raste nemlig opp i vekt etter at jeg ble sammen med Bjørn Vidar, og ettersom det er snart 3 år siden kan dere jo tenke dere selv:p
Men, er som man sier.. man skal nyte livet så lenge det varer. Lever bare en gang..


Hadde ikke på meg noe spessielt i dag, men legger ved ett bilde likevell. Gjennbruk av jakke og skjerf :D

Når kjæresten våkner skal vi på Stjernen-Sparta kamp i Fredrikstad, så HEIA SPARTA!!

3 Kommentarer:

Blogger Emelie sa ...

Tusen takk for kommentar!<3 Måtte le når u skrev pølsefingre, hehe:D genialt!<3 Søtt antrekk syns jeg^^

2. september 2008 kl. 07:46  
Blogger Camilla Didriksen sa ...

Fint antrekk :)

Jeg er også avhengig av snop men jeg gir meg på mandag. Jeg bare må, jeg lever utrolig usunt for tiden, heh :p

2. september 2008 kl. 07:50  
Blogger Pernilleee sa ...

Jeg jobber på Saape =) vi har mange gode såper.. hehe..

2. september 2008 kl. 14:01  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden