onsdag 3. september 2008

Onsdag

Da er det onsdag, og jeg har ettermiddagen på jobb i dag. Egentlig ganske greit, sove lenge :D I går vant Sparta over stjernen igjen, kom jo ikke som noe sjokk :p 3 Seieren på rad over Stjernen, deilig :D Vi vant 2-1.

Jeg var nettopp innom en blogg, hvor personen skriver at h*n ikke har det så lett osv.. denne personen skriver det samme om seg selv sånn ca hver dag, om at h*n ikke har det lett, ikke kan jobbe, får penger fra andre steder og det er så fælt. Når man legge ut sånn er det rett og slett klaging, og innlegget under dette jeg snakker om nå står det at man skal sette pris på hva man har. Jeg blir paranoid! Personen venter medfølelse, men tingen er at denne personen utgir seg for å være andre, slenger masse dritt osv.. Om noen vil ha eksempel har jeg en samtale fra MSN hvor jeg har snakket med denne personen som jeg kan legge ut. Tror ikke denne personen blir så populær da. Altså, tingen er.. ikke klag og syt når man sier at "jeg forventer ingen medfølelse blablabla..". Dobbelmoral, og jeg blir kvalm. Greit at kanskje noen folk ikke har det sånn himmelskt hver dag, men vi har ikke bedt om å få høre alt.
Godt å få det ut, for jeg vet det er fler som er enig med meg.

Jeg minner også om konkurransen min: http://liinem.blogspot.com/2008/08/konkurranse-d.html

/Line

1 Kommentarer:

Blogger Christine R sa ...

Da er jeg med i konkuransen :-D
Eww, han hørtes teit ut. Dobbeltmoral er UGH

3. september 2008 kl. 16:44  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden