mandag 28. juli 2008

Jeg ønsker meg nytt kamera!


Åhh, gud hvor jeg brenner for dette kameraet om dagen! Det koster litt for mye for at jeg kan ta meg råd til det nå, men avbetaling kunne vært en løsning. Er veldig høye renter på det, men hellemåne, jeg vi ha det!!! Grrr!:D

Noen som er så snille å kjøpe det til meg???(a)

EOS450DKIT
Bildesensor CMOS
Oppløsning i megapiksler 12,20
Objektivfatning EF/EF-S
Objektiv inkludert
Type objektiv 18-55 mm
Antall fokuspunkter 9
Manuell fokus
ISO-hastighet 100-1600
Lukkerhastighet (sekunder) 30 - 1/4000 + Bulb
Serieopptak (bilder/sek.) 3,00
Hvitbalanse
Søker
LCD-Skjermstørrelse i tommer 3,00
Histogram
Selvutløser
Innebygd blits
Anti røde-øyne funksjon
Støtter ekstern blits
Bildeformat JPEG, RAW/TIFF
Kompatible minnekort SD, SDHC
Minnekort inkludert
PC-tilkobling USB 2.0
PictBridge
Video-utgang
Oppladbart batteri
Batteritype Li-Ion
Lader
Programvare
Høyde i cm 12,88
Bredde i cm 9,75
Dybde i cm 6,19

3 Kommentarer:

Blogger Emelie sa ...

Eos kameraene er kjempe bra!:D Ha en fortsatt fin dag=P

28. juli 2008 kl. 09:46  
Anonymous Anonym sa ...

Dette kjøpte jeg for en mnd siden.. Knall kamera!

29. juli 2008 kl. 07:37  
Blogger Johanne sa ...

Jeg har også det kameraet, funker kjempebra, og er overrasket over hvor lenge batteriet varer etter at det er ladet opp! :)

31. juli 2008 kl. 15:26  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden