fredag 11. juli 2008

Ferieee! :D


Deilig å tenke på at jeg skal ha 3 uker ferie nå, men antageligvis blir det jobbing noen av dagene. Gjør meg ingenting, for jeg trenger pengene :D

I helgen er det Gatebil, så regner med at det blir en tur opp imorra :) Masse fete biler.. Vet ikke enda om jeg tar med min egen opp til utstilling, se ann været ;)
Ellers i dag har det vært _sinnsykt_ mye å gjøre på jobb. Satt ikke på ræva i 5 minutter, men det er greit.. Tiden går fortere og jeg har ferie nå :) Nå skal jeg bare slappe helt av, dra på biltreff og på sjøen!

Har dere noen planer for helgen?

Igår kjøpe jeg forresten disse søte toppene på BikBok. Skjeldent jeg handler der, men jeg fant disse som var kjempe gode til bare 49 kr!:)


Ps: på mandag blir jeg 21 år. Thihi:)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Åå, får gratulere deg med dagen nå jeg da. Så jeg husker det (:. I helga, skal jeg kjøre fly, eller drar til syden til helga (:.
Men håper du får en super helg (:.
Kos deg også på gatebil ;)

12. juli 2008 kl. 12:39  
Blogger Ingeling sa ...

BikBok har noen virkelig fine klær av og til;)

13. juli 2008 kl. 09:11  
Blogger Emelie sa ...

Kos deg videre! i morgen må jeg huske å gratulere deg da <3

13. juli 2008 kl. 09:55  
Blogger I sa ...

Gratulerer så mye med dagen :) Og håper du får en fin sommerferie!

13. juli 2008 kl. 18:02  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden