mandag 14. juli 2008

Det er min dag idag..Herregud for en herlig dag!

Haha, ja idag fyller jeg 21 år. Vært ute å kost med sammen med pappa, lillesøster og stemoren min. Klokken 12 inatt fikk jeg gave av Bjørn Vidar på sengen. Superbra olje til bilen, oljefilter og Cosworth gulv matter til bilen. Just What I Need! :D

Som sagt var vi ute å spiste, på China Plaza. Skal si deg, man sier ikke nei takk til Kylling i Carry der! Godtet meg noe veldig!:) Fikk penger av de i bursdag gave, noe jeg alltid trenger. Imorgen kommer de folk hit, da er det bursdags selskap.

På Onsdag drar vi på sjøen, og jeg gleder meg masse! Hva er bedre enn sol, bading, god drikke og bare nyte livet uten noen beskymringer? Mamma hadde da selvfølgelig klart å sette inn bildet av meg i avisa idag også, og så snill som ho var brukte hu det dårligste bildet på jord. Takk mamma, du er en engel ^^

Fikk nydelige blomster av pappa, Mette og Silje <3



10 Kommentarer:

Blogger Jeanette sa ...

Gratulerer med dagen Line! Bra du har kost deg;)

14. juli 2008 kl. 12:15  
Blogger brix sa ...

Gratulerer med dagen=)

14. juli 2008 kl. 13:32  
Blogger Sunniva sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

14. juli 2008 kl. 14:24  
Blogger Sunniva sa ...

Grattis med dagen

14. juli 2008 kl. 14:25  
Blogger Renate sa ...

Oh, gratulerer med dagen søta!:)

14. juli 2008 kl. 15:02  
Blogger Thea Christine sa ...

grattis! :D

14. juli 2008 kl. 15:23  
Blogger Frk Berggren sa ...

Gratulerer så mye med overstått! Synd jeg ikke så dette innlegget før nå, da kunne jeg gratulert deg på dagen! Ser ut for at du hadde en kjempe fin dag og håper du får mange mange fine dager fremover. Liten bursdagsklem fra meg:)

14. juli 2008 kl. 16:58  
Blogger Frk Berggren sa ...

Hehe, nei det er vel først når man går fra å vær i 20 årene til å plutselig bli 30 en føler seg eldre! :P I dag har jeg ikke noe spesielt med planer. Skal en tur inn til Bergen by og snoke litt, ellers kommer min søster på besøk fra Kvinesdal i dag, det gleder jeg meg til, har jo ikke sett hun på 1 helt år! Du da?

15. juli 2008 kl. 03:06  
Blogger Trine Elita sa ...

Å? seriøstt :-P hehe.
Gratulerer med dagen som var forresten :-)

T.E.

16. juli 2008 kl. 09:42  
Anonymous Anonym sa ...

gratulerer med overstått !

18. juli 2008 kl. 08:45  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden