fredag 4. juli 2008

H.O.T

Jess, idag har det vært grisevarmt på jobb. Jeg blei helt kvalm og svimmen pga varmen. 32 grader var det på jobb istad, i en Europris butikk! Aircondition er helt på tryne, bare se selv!:
Ja, lysene smelter!


Imorgen har jeg heldigvis tatt meg fri. Skal ha overraskelses bursdag for pappa imorgen. Leid lokalet osv, så det blir gøy =) Tror det blir varmt i morgen også derfor tenkte jeg ha på meg denne kjolen.
Den er uber søt på^^

Nå er det heller ikke lenge til Gatebil på Rudskogen. Noen fler som skal dit?:)
Selv skal jeg stille ut bilen med med Girls Go Fast :)

Så, har dere noen planer for helgen da?:)

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

kjempesøt kjole :D
jeg skal til københavn :)

4. juli 2008 kl. 16:25  
Blogger Renate sa ...

Hørtes ikke veldig gøy ut å jobbe i den varmen da:s

5. juli 2008 kl. 07:16  
Blogger Hanne sa ...

Supersøt kjole:)

5. juli 2008 kl. 09:15  
Blogger Emelie sa ...

Kjempe søt kjole!<3

I dag har jeg vært på en liten shoppingtur :D

5. juli 2008 kl. 12:10  
Blogger hanna sa ...

kjempesøt kjole!

11. juli 2008 kl. 07:24  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden