onsdag 16. juli 2008

Sverige


I dag ble jeg hentet av pappa, mette og søstra mi klokken 11. Da gikk turen til vakre Strømstad, nærmere sagt polet og godis butikken. Etter det dro vi ut å spiste. Vi var på en resturant som lå på en bår, altså båten var en resturant i sentrum av Strømstad. Prågen tror jeg det het, billig og kjempe god mat! Pappa spanderte på oss alle :D Kjempe koselig!:)

Da vi var hjemme igjen dro jeg og Bjørn Vidar en tur til byen for å kjøpe nytt modem til PS3, noe som faktisk funker nå. Isteden for en til 1000 kr på Lefdal og Elkjøp, fikk vi tak i en på Clas Ohlson til 300 kr som er fler utganger på. Det dyreste er ikke alltid det beste har jeg lært..

Vell, når vi kom hjem kom lillesøstern min en tur igjen. Hu er så glad i kattene våre, og vil helst være her døgnet rundt med de :) Litt senere på kvelden dro vi for å kjøpe is til Silje, og kjørte hu hjem. Jeg og Bjørn Vidar dro ut til båten, vi skulle nemlig fiske! Fikk faktisk 7 fisker. 4 makreller og 3 torsk. :D
Har dere hatt en fin dag idag?:)

Imorgen blir det forhåpentligvis en tur på Gina Tricot sammen med Lene :)

6 Kommentarer:

Blogger Ingeling sa ...

hihi, så koselig;¤

17. juli 2008 kl. 03:54  
Blogger carokal sa ...

Hva er det som må gjøres?

17. juli 2008 kl. 04:33  
Blogger Valentina sa ...

Liker bloggen din, fine farger :-)
Legg gjerne igjen en beskjed på valentinaklomp.blogspot.com

17. juli 2008 kl. 14:56  
Anonymous Anonym sa ...

Elsker å kjøpe godteri i sverige ;D

17. juli 2008 kl. 17:56  
Blogger Trine Elita sa ...

Nei, hehe. Nå bor jeg på haflundsøy. men snart bor jeg på brusemyr toppen :-)

T.E.

18. juli 2008 kl. 06:49  
Blogger Victoria sa ...

Høres ut som du fikk gjort mye på en dag :) - Høres ut som en god dag :P
Makrell er digg!

18. juli 2008 kl. 14:50  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden