søndag 27. juli 2008

Ferie er herlig!

Ja, jeg har ferie nå, og det er grunnen til at det ikke blir så mye blogging fra meg i disse tider. Vi har vært på sjøen endel, og kost oss masse! Med bading, sol og familie. Vi har overnattet i båten til pappa, kjempe koselig. Deilig å våkne til vannet som skulper innmot båten!
Lillesøsteren min koser seg i vannet :)




Igår var vi ute med noen kompiser og tok noen bilder av bilene våre.
Sier bare: COSWORTH :D




Jeg er forresten på utkikk etter ett nytt kamera. Speilrefleks kamera. Det må være god oppløsning på det, og ikke skyhøy pris. Noe å anbefale?
Nå er det 34 grader i skyggen her, og jeg holder på å renne bort. Man kan ikke klage når varmen er kommet, men det finnes da måte på. Er det varmt der du bor?

Ha en fin dag og nyt solen!:)

1 Kommentarer:

Blogger Renate sa ...

Såå herlig :)

28. juli 2008 kl. 06:19  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden