tirsdag 8. juli 2008

Hipp hurra for verdens beste pappa!


Jess, idag fyller pappa'n min 50 år, og jeg vil med dette benytte sjansen til å si gratulerer med dagen til han! Jeg har selvfølgelig ringt han, men nå får også dere mulighet til å gi han en bursdags hilsen :D

Pappa har bestandig stilt opp for meg, uansett når på døgnet, og uansett vær! Pappa, du betyr så utrolig mye for meg, jeg har ikke ord på det!
Idag når jeg åpnet avisa var den en fin repotasje om han, avisa var nemlig hos han forrige uke og intervjuet han :)


Gratulerer med dagen pappa, håper du koser deg fælt på sjøen ;)
Glad i deg <3

2 Kommentarer:

Blogger Benedicte sa ...

Tøft bilde av pappaen din ;P gratulerer med dagen til han :)

8. juli 2008 kl. 04:20  
Blogger Camilla Didriksen sa ...

Gratulerer til faren din :)

8. juli 2008 kl. 05:58  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden