lørdag 19. juli 2008

Fa(a)n-ta

Yess, Bjørn Vidar kjøpte 30 1,5l flasker med Fanta her om dagen. Nå har vi brus frem til neste år ;D Det var tilbud, så gjett hva slags brus vi har hjemme om dagen?^^
Joda, Fanta er godt det da!


Idag skal jeg møte noen jenter fra Girls Go Fast, imorgen er det nemlig banekjøring for oss, og noen av jentene kommer nedover for å overnatte her i sarpsborg til imorgen. Gleder meg masse til imorra, men samtidig gruer jeg meg litt også, redd det skal skje noe med bilen :( Og selvfølgelig.. det er meldt øs pøs masse regnvær!! ÅHH!!! Typisk det når det er noe morsomt på gang :( Faen!

Ellers venter jeg på telefon fra en vi mulig skal bytte båt med, vi skal bytte til oss en snekke. Digg ;D Jeg selger båt, om noen er interessert ;D

Idag dro jeg og mamma til Moss en tur. Jeg skulle på Gina Tricot. Masse salg, fant meg noe men det var så utplukket. Får ta en tur inn igjen når lønningen kommer. Ja btw, sjefen min ringte og spurte om jeg kunne jobbe noen dager nå, kan ikke si nei heller, for jeg trenger pengene siden jeg har 3 ukers ferie nå. Så hva var det jeg sà? Joda, det ble jobb i ferien^^.
Kjøpte meg dette da.. :D

1 topp fra Cubus
Øredobber fra Gina Tricot
Håndveske fra Gina Tricot
Sommerkjole fra Gina Tricot

Har dere noen planer for helgen??
Kos dere masse!

5 Kommentarer:

Blogger Camilla Didriksen sa ...

Fine kjøp! :)
Damn, så masse brus! Fanta er dødsgodt, men selv liker jeg cola best, hehe ;D

I helgen skal jeg bare kose meg! :) I kveld kommer to kompiser av kjæresten min, og alle vi 4 skal se film og spise godis, lage tikamalsa eller hvordan det skrives og lage brownies :D

19. juli 2008 kl. 09:22  
Blogger Camilla Didriksen sa ...

Filmen het Land of terror eller noe. Husker ikke helt. Den var ikke sånn kjempe bra, hehe! :P

Har hatt en kjempe koselig helg, jeg! :) Hva med deg?

19. juli 2008 kl. 23:59  
Blogger Victoria sa ...

Oisann litt mere brus nå :)
Bra for deg at fanta er digg da :)
Utrolig søt kjole!

20. juli 2008 kl. 03:40  
Blogger Frk Berggren sa ...

Ååh den vesken var kjempe fin! Det andre også da, men spesielt vesken. Var på Gina Tricot i Oslo i går, men glemte selvfølgelig å se etter stasj:( Jaja, bra vi har GT i Bergen også da.

20. juli 2008 kl. 04:37  
Blogger Renate sa ...

Er den blomstrete saken en kjole? Den så kjempefin ut :)

20. juli 2008 kl. 06:15  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden