mandag 30. juni 2008

Mandag

Da er nok en mandag snart over, og det er snart klart for å ta fatt i dyna.

I dag begynte dagen med å dra på Auto Sign og få på rutesenker på bilen. Tøft blei det, Bjørn vidar satt på også på sin bil. Er så fornøyd med bilen min nå :D Endelig er drømmebilen min og ferdig!! Vell, etter det dro jeg på jobb. Ganske så mye å gjøre i dag, men jeg følte jeg fikk gjort en hel del! Etter masse svette og jobb var det hjem å kjøre ut i verksted til noen kompiser. Etter det gikk turen til butikken også var det pizza å få hjemme. Ikke nei-takk det! :)

Har dere hatt en fin dag idag?:)


4 Kommentarer:

Blogger Frk Berggren sa ...

Å fy faen for noe felger! Hele bilen var jo helt rå! Spart lenge da eller? Eller er det mange timer med blog, tårer og svette?

30. juni 2008 kl. 14:19  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Jeg har drømt om denne bilen leeenge, så ifjord tok jeg meg rett og slett råd:) Hentet den i Tyskland, den er opprinnelig fra sveits. Er super fornøyd med den nå :D Husk, DU sitter i passasjer setet om noen dager ;D

30. juni 2008 kl. 14:42  
Blogger Emelie sa ...

Takk for det!:D Ha en fortsatt fin sommer <3

1. juli 2008 kl. 02:53  
Blogger Frk Berggren sa ...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

1. juli 2008 kl. 03:37  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden