torsdag 3. juli 2008

Yess, I'm alive!

Jada, jeg lever fortsatt, har vært litt stille her de siste dagene. Jeg jobber endel, så det er noen ganger det blir senga med en gang jeg kommer hjem omtrent. Men i dag har jeg friiiii :D Deilig! Var 31 grader ute her istad, og det er varmt ute enda. herlig med sommer! Idag var det Tussi sin tur til å bli vaksinert, og det gikk kjempe bra. Fikk skryt av dyrlegen av at ho var så pen og i bra form. Når vi satt å ventet på å komme inn kom vetrinæren med ett bur med 3 små knall svarte kattunger i. Det var en som skulle avlive de, for eieren kunne ikke ha alle. Disse var 8 uker gamle. Jeg tenkte, stakkar!! Det endte med at vi kom med 1 katt og dro derfra med 2 ;D Hadde ikke hjerte til å la de dø. Så det ble en liten hun katt til på 8 uker. :)

Ellers idag har jeg og Bjørn Vidar vært hos mamma og grillet. Grillspyd, pølser, salat, jordbær osv.. Kan det bli bedre?=) Vi har vært å kjøpt "Lange flate ballær 2" på DVD i dag, den skal vi se etterpå :) Noen fler som har sett den? Jeg så den på kino, og lo likegodt av den som film nr 1!

Ja btw.., hva er din favoritt is?:)

Min er Royal trippel! Gud hvor herlig den smaker! Dobbelt lag med sjokolade og karamell! Desverre litt vanskelig å få tak i, men istad kom jeg over den og da kunne jeg ikke dy meg ;D

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden