tirsdag 10. juni 2008

Friii

Idag har jeg hatt fri fra jobb, noe som igrunn var helt herlig.
Jeg har vært på "bryllupsøvelse" med mamma, stebror og hennes brudgom idag. De gifter seg 21 Juni, så var greit å gjennomgå hva man skal gjøre, hva man skal si, hvor man skal stå osv.. Jeg og stebror er jo tross alt forlovere begge 2 :) Det blir koselig, jeg gleder meg hvertfall masse. Idag må jeg gjøre ferdig talen jeg skal holde også, kan vell si det sånn at jeg ikke har den beste fantasien i gata, men jeg skal nok få rablet ned noe fordet:) Har ikke så mye planer for resten av dagen egentlig, kanskje ta litt solarium bare.

Ellers vil jeg takke Layla som har laget header til meg, tusen millioner takk!
Bloggen hennes kan dere besøke her: http://sugarinshop.blogspot.com/ =)


Hva har dere gjort idag søtiser??

Er det noe spessielt dere vil jeg skal blogge om forresten?

10 Kommentarer:

Blogger Victoria sa ...

Headeren var kjempe fin :)

10. juni 2008 kl. 09:22  
Blogger Emelie sa ...

Jaja, bare å linke:D Så kos med bryllup da!<3 I dag har jeg vært masse med kjæresten min:D

10. juni 2008 kl. 09:43  
Blogger Emilie sa ...

Jippi, fri er bra. jeg har også hatt fri, siden jeg ikke kom opp i eksamen i dag. Da skjer det i morgen istedet :( jaja ;) søt bloggis :D

10. juni 2008 kl. 09:54  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Ja, deilig å vite at jeg har fri 3 helger også :) Helger er kjedelig å jobbe på.

10. juni 2008 kl. 10:33  
Blogger Emelie sa ...

Aw! Tusen takk for det:D ha en fin dag du også<3

10. juni 2008 kl. 10:43  
Blogger Irenus sa ...

Bryllup er gøy :D Lykke til med talen! :)

10. juni 2008 kl. 10:47  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Takk for det :)

10. juni 2008 kl. 12:53  
Blogger Lila sa ...

Takk for reklamen ;) Lykke til med brullyps talen! :) Jeg beundrer slike mennesker som kan slikt! Og som tørr, ikke minst! ;p

10. juni 2008 kl. 13:28  
Blogger Tone sa ...

så fin blogg du har :D

kos med bryllup forresten:)

10. juni 2008 kl. 13:40  
Blogger Christine R sa ...

Blogge om mote, antrekk, fete stæsh :)

10. juni 2008 kl. 13:41  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden