fredag 19. september 2008

Helg og pc-kræsj

Ok, nå er det like før pc stuper i havet her hos meg. Vi skal formatere den etterpå, men først må kjæresten min hente pc hjemme hos foreldra sine og minne brikka. Vil ikke miste bildene mine, og ikke virker brenne programme på denne møkka pc her. Så for all del, kryss fingrene for at pc holder til det :D
Jeg er fortsatt syk, og ligger fortsatt under teppet mitt. I dag har kjæresten kjøpt fliser, flislim og fugemasse, så nå blir trappa vår fin:D
I helga har jeg ikke noen planer, så blir vell bare å slappe av og bli frisk:)
Blogger mer når jeg får ordnet pc jeg, for dette nytter ikke;/

1 Kommentarer:

Blogger Ine sa ...

Lyst på helt ny blogglayout, spesial-laget for deg - helt gratis? Sjekk ut konkurransen min på http://storesokker.blogspot.com

19. september 2008 kl. 14:41  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden