onsdag 10. september 2008

Mamma mia!!

Vell, idag har jeg endelig fått sett Mamma Mia filmen, og den gikk faktisk over all forventning for meg. Jeg er ikke noe særlig glad i musikaler, men denne var jo bare mega søt:) Jeg dro sammen med søstra mi, det var 2.gangen hu så den i dag, koselig!:) Det er slike stunder man oppdager hvor glad man er i søskna sine, hu er så herlig!<3
Imorgen har jeg fri fra jobb, og det skal jaggu utnyttes. Dagen begynner med at jeg skal til frisøren og farge og klippe håret, noe som trengs, med tanke på etterveksten min:p Siste helgen i September skal vi i bryllup, så det er greit å se litt ok ut på hodet da..
Etter frisøren blir det solarium og hjem å sove litt. Skal også prøve å rydde litt nede i kjelleren i morra, men det er jo ett kapittel for seg selv igrunn...
Har ikke vært helt 100% i form om dagen, fryser, kvalm og svimmel. Vet det er noe som går nå, men jeg håper og slippe unna.. Når jeg tenker meg om er det lenge siden jeg har vært skikkelig syk, så det er vell ikke umulig at det kommer :/


Vell, nå må jeg hoppe i dusjen før maten er ferdig, jeg er heldig som har en kjæreste som liker å lage mat, jeg hater det nemlig! :)
/Line
PS: Vinneren av konkurransen blir trekt til helgen!

Silje, jeg er glad i deg!<3

Etiketter:

1 Kommentarer:

Blogger sandramarie sa ...

Hei hei! Ikke sant Mamma Mia filmen er fiiin? :D Hehe. Alt bra med deg?

10. september 2008 kl. 15:55  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden