torsdag 18. september 2008

Torsdag

I dag våknet jeg klokken 8 av kvalme og elendighet. Da orket jeg ikke mer, så jeg ringte legen min og fikk time klokken 11. Ut fra legekontoret kom jeg ut med sykemeldinga i hånda, så nå ligger jeg fast og bestemt under pleddet i sofaen og marie kjeksen ved siden av meg. Jeg ble med kjæresten på glassmagasinet i stad, men jeg orket ikke stå oppreist engang:/ Jeg vil bli frisk! I dag droppes forresten den første sesong pucken i Sparta amfi, Sparta møter Furuset i dag. Heia!
Er det noen der ute som kan knipse med fingrene og gjøre meg frisk???
Tussi har forresten mistet 3 tenner nå, og det er visst vanlig at også katter mister tenner.
Forresten, igår var jeg såååå ifra å bestille meg UGGS på internett, men venter heller til lønninga kommer. Gleder meg!

Hurra for Iselin snuppa mi i dag. Iselin fyller 20 år! :D

2 Kommentarer:

Blogger Tanita sa ...

TROR det var på DNA om jeg ikke husker heelt heelt feil, eller var det på Haaland sko :-p hm, er jammen ikke helt sikker. :O Hvor mye koster de helt ekte da?:)

18. september 2008 kl. 08:22  
Blogger Anette sa ...

Selvfølgelig forstår jeg :-) Du får ha god bedring :-) Ha en fin helg!

Ironisk nok står det "zesyk" på ordrebekreftelsen nedenfor. hehe

19. september 2008 kl. 07:11  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden