lørdag 6. september 2008

God helg!


Min første fri helg på lenge nå, og den skal jeg jaggu nyte:) I går (fredag) så jeg og kjæresten på film, "Mannen som elsket Yngve" og jeg ble utrolig skuffet over den. Alle sier den er sååå bra, men jeg syntes neppe det. Heller det motsatte. Var å hentet forlovelse ringen min i går også, jeg var nødt til å utvide den, for den ble så trang å ha på når jeg jobber, nå passer den perfekt!:D Ellers kjøpte jeg meg ny genser i går (på bilde) til bare utrolige 129 kr på Vera Moda. Spent på hvordan den holder fasongen, men vi får se.
I dag har vi vært en liten tur i byen, og i kveld skal vi til ett vennepar av oss på spillekveld :D Funfun!
Ha en kjempe fin kveld alle sammen!
/Line

2 Kommentarer:

Blogger Camilla Didriksen sa ...

Søtt bilde av deg :)

God helg!

6. september 2008 kl. 11:41  
Blogger Tanita sa ...

Du er så skjønn ;*

7. september 2008 kl. 04:54  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden