torsdag 11. september 2008

11-9-08

I dag startet dagen min med en tur til frisøren. Frisøren min har nemlig startet for seg selv nå, og hu er kjempe flink. Prisene er også bra:)
Så da vil jeg anbefale Henriette som jobber på Tuneveien Frisørsenter i Sarpsborg.

Telefon nummeret dit er 69140079/95795170. Henriette er både frisør og stylist.
Jeg kom over noen innlegg om plastisk kirurgi. Jeg kunne tenkt meg å fikset på litt av hvert på meg selv, men det koster såklart masse penger.
Hva syntes du om plastisk operasjoner?
Nå skal jeg spise litt før jeg skal rydde litt nede.
/Line

6 Kommentarer:

Blogger Emelie sa ...

Jeg er ikke imot plastisk operasjon liksom:) Men syns ikke man skal ta det når man er såpass ung:P Men det er min mening.=)

11. september 2008 kl. 07:57  
Blogger Tuppene sa ...

Jeg falt inn på bloggen din jeg, så da kan jeg likegodt svare på spørsmålet ditt:) Jeg syns plastisk kirurgi er helt greit faktisk. Hvis man får bedre livskvalitet av det, så er det fritt frem for min del:) Ha en flott dag

11. september 2008 kl. 11:19  
Blogger sandramarie sa ...

Meg går det bra med :) hihi. Bare link meg du. <3
Hmm, plastisk kirurgi er helt ok syns jeg. Hv føler du da?

11. september 2008 kl. 15:19  
Blogger Mammabenti sa ...

er ikke i mot det:) bedre å forandre på ting du ikek liker ,en å gå et helt liv å syns det er ekkelt

12. september 2008 kl. 11:03  
Blogger Tanita sa ...

jeg er ikke i mot det. jeg har tenkt meg det selv. :-) Miss you snuppii. ;*

13. september 2008 kl. 09:20  
Blogger Camilla Didriksen sa ...

Jeg vet ikke hva jeg synes om det. Altså, jeg har ikke noe i mot det, men jeg ville aldri tatt plastisk operasjon selv! Det er så mye tull med det virker det som.

14. september 2008 kl. 10:12  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden