onsdag 17. september 2008

Ikke sommer lenger nå..

Idag er jeg også hjemme fra jobb. Jeg er fortsatt syk, men tenkte å prøve meg på jobb imorgen. Det er sinnsykt kjedelig å bare være hjemme hele dagen. Kjæresten er også på jobb, så da e det bare meg og kattene her. Ikke forde, det er kos å få av de å :D

Nå begynner det virkelig å bli kaldt ute. Når jeg stod opp var det 7 grader. Nå er det frem med vinterjakker, skjerf og votter! Må nok kjøpe meg nye votter i år også, den ene katten har faktisk tatt den til leke:p hehe.. Må få lov til å kose seg litt da. Den andre katten min har mistet 2 tenner i løpet av 2 dager, så er nok nødt til å dra en tur til dyrlegen. I dag skal jeg ikke annet enn å ligge under teppet mitt i sofan og bli frisk. Må også prøve å spise litt mer, for jeg har gått ned 4 kg siden jeg ble syk. Ikke at det gjør meg noe, men greit å ha litt energi i kroppen :)
Har dere tatt frem varmere klær?:)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden