søndag 14. september 2008

Livstegn

PC min lever sitt eget liv, nå har jeg fått virus og PC kræsjer hvert øyenblikk :/ Må nok formatere den, men først skal jeg prøve å brenne ut det jeg har av bilder osv..

Anette har vunnet konkurransen her i bloggen. http://anette-u.blogspot.com/
Så, Anette legg igjen navn og adresse, så sender jeg deg premien i posten. Gratulerer :)

Min helg har vært slitsom. Fredag jobbet jeg fra 15-21 og lørdag fra 8.30 til 18.30. I går var jeg ute sammen med noen venner, vi tok bilder av bilene osv, det var jo morsomt. Kan bare si med en gang at jeg gruer meg til denne uka. Jeg skal nemlig jobbe mandag tirsdag onsdag torsdag fredag lørdag før jeg får ett lite pust i bakken. Lørdagen er leiest, siden den er så lang. Men de trengte folk og jeg trenger penger.
I dag våknet jeg halv 7, 45 min før jeg egentlig skulle stå opp. Kroppen verker og jeg er kvalm, så jeg er spent på hvordan formen er i løpet av dagen :/
Håper dere har hatt en fin helg alle sammen, jeg skal prøve å blogge hver dag, men siden jeg jobber så mye og dataen lever sitt eget liv er det vell heller tvilsomt.
/Line.

2 Kommentarer:

Blogger Anette sa ...

Jeg la ut adressen min i posten om konkurransen din :-) Så morsomt at jeg har vunnet :-D

Det er ikke bare din pc som lever sitt eget liv skal jeg fortelle deg, min er skikkelig treig. Bruker hele 10 minutter på å skru på den! :-b

15. september 2008 kl. 01:42  
Blogger Jeanette sa ...

Min PC er også helt på tur.. Hvordan fant du ut at det er virus? Jeg har søkt tusen ganger, men den finner ikke noe.. Men den bruker jo 60 min på alt omtrent.. CPU på 100% hele tiden etc.. Det er så dritt.. håper formen blir bedre!

15. september 2008 kl. 09:18  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden