lørdag 7. juni 2008

Girls Go Fast - Bil Klubb For Jenter



Jeg må få skryte av denne utrolige bil klubben. Girls Go fast! Bedre miljø skal man jammen lete lenge etter! Mange sjeleglade og snille jenter. Ingen krangling og kjefting (for det er jo vi jenter flinke til).. Nærmest sagt helt utrolig! Har du interesse for bil og vil ha det morsomt sammen med andre jenter, meldt deg inn! Jeg meldte meg inn i fjor, og har alltid smilt siden da når jeg leser på forumet:)

Her er litt av det vi har fått til siden vi startet opp.
Norges første landsdekkende jentebilklubb Mars 2006
Norges største jentebilklubb
Banekjøringsdag på Rudskogen Motorsenter juli 2006
Banekjøringsdag , Rudskogen motorsenter juli 2007
Klubbsang på 3 plass på B-listen NRK MP3 sommer 2007
Beste bilklubb Gatebil september 2007
Danskebåt tur september 2007
Banekjøring , Eikås motorsenter Bergen oktober 2007
Kunst prosjekt i Trondheim oktober 2007
Kunstprosjekt i Stavanger november 2007
Hyttetur til hemsedal november 2007
GoKart, grillkvelder og andre sosiale eventer.
I tillegg har vi hatt masse utstillinger og medie oppslag.

Nå i juli skal vi ha banekjøring på Rudskogen igjen. Mange jenter er allerede påmeldt. Har du lyst? Meld deg på! Jeg gleder meg som en liten unge :D
I mai ble jeg kåret til månedens medlem. Les mer her: http://www.girlsgofast.com/index.php?option=com_content&task=view&id=303&Itemid=2 Morro!!:D
Mer kan du lese på: www.girlsgofast.com =)





2 Kommentarer:

Blogger Kristine sa ...

bruker photoshop CS3 for � redigere bilder :)

bilklubb for jenter? morsomt :D

7. juni 2008 kl. 16:13  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Ok, takk :) Ja, bil klubb for jenter ;D Du vet, Girl power :p

8. juni 2008 kl. 13:11  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden