søndag 8. juni 2008

Beautiful day

I dag har jeg bare slappet av 100%. Noe jeg virkelig trengte nå. Dagen begynte med noen timer foran Tv, hadde besøk av søskenbarnet mitt som sov her fra igår :) Senere på dagen dro jeg og Bjørn Vidar for å fiske, noe som ikke resulterte til noe fisk, men heller en sluk mindre. hah.. Været var nydelig da vi var ute, tok noen bilder som jeg har lagt ved også. Etter det bestilte vi pizza,yummi!
Må forresten fortelle litt fra i går også. Dagen startet med 10 timers jobb, og etter det var det Lasagne til mat. Senere på kvelden dro vi ut en tur, og da oppdaget vi en død katt som lå langs vei kanten. Stakkar:/ Vi stoppet, og den var rimelig kjørt over, ribbeina stakk ut av siden på den. Tidligere på dagen hadde samboern min sett den, og ringt til politiet i håp om at de kunne gjøre noe. Men neida. Den lå der fortsatt, men nå med en søppelsekk over seg. Ettersom vår egen katt ble påkjørt for noen dager siden klarte vi ikke se denne katten bare ligge der. Vi puttet den inn i plastsekken og kjørte den til dyrlegen på svarte natta'n. Dyrlegen var stengt, så vi satt den på trappa, og skrev ett brev med telefon nummer osv. Dette i håp om at de kunne se på katten om den var øremerket eller chippet. Vet selv hvor ergelig det er å ikke vite hvor katten er henn.. Så nå venter vi på telefon fra dyrlegen imorgen, og håper de finner eieren. Syntes det var bra gjort jeg, isteden for at eieren skal gå rundt og lure og at katten skal ligge å råtne opp i grøfta :
Btw, legger ved ett bilde av kattungen vi har fått nå, lille Tussi på 8 uker:)

Har dere gjort noe gøy i helgen?:)

5 Kommentarer:

Blogger Ireneelise sa ...

Hørtes deilig ut med sånn skikkelig slappe av dag :)

8. juni 2008 kl. 21:23  
Blogger Renate sa ...

Herlig, og utrolig søt katt :-D

9. juni 2008 kl. 00:16  
Blogger Emelie sa ...

For en nydelig katt!<3<3

9. juni 2008 kl. 04:08  
Blogger Victoria sa ...

Søteset kattepuusen

9. juni 2008 kl. 13:19  
Blogger Line og baby❤ sa ...

Hehe, ja ho er en liten skjønnhet :)

9. juni 2008 kl. 13:48  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden