onsdag 4. juni 2008

FjerdeJuniToTusenOgÅtte

Hei, og god sommer! Bloggen min har vært stengt en god stund nå, fordi jeg ikke hadde interessen og fordi jeg ikke har hatt tid. Får se hvor lenge den er oppe å går nå. Mye har skjedd siden sist.

Onsdag 28.05.08 gikk katten min bort, det er helt uvirkelig. Hun ble påkjørt ute i gata, mens bilisten kjørte bare videre. Slikt samvittighet skjønner jeg ikke at noen kan ha! Hu hadde på seg halsbånd også, men nei.. isteden for å stoppe, se på halsbåndet og ringe lot personen katten min ligge midt i veien :( Pusen var helt spessiell for meg, aldri vært så glad i en katt før, og hu betydde utrolig mye for meg. Bånde mellom oss er det bare jeg og ho som forstår oss på. Pusen ble begravd i hagen her, og har fått en fin plass og ligge på. Se mer her: http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=34762
Hvil i fred Pusen, vi sees igjen<3

Sist helg holdt jeg utdrikkningslag for mamma. Ja, jeg er forloveren hennes og vet det er spessielt, men også litt morsomt samtidig. Mamma var på Rudskogen, og ble kastet inn i en bmw på banen, hu likte det faktisk. Vi var også på strømstad-sandefjord båten og slikt :)
Som sagt, jeg skal være forlover og skal holde tale i bryllupet, så om noen har no tips kom med det i kommentar boksen nedenfor her, da hadde jeg blitt glad.

1 Juni, nå om søndag hentet vi en liten kattunge på 8 uker. Det ble så tomt her uten Pusen, så vi fant ut at vi ville ha ny katt. Nå er det full fart hele dagen lang. Den lille skjønne heter Tussi, men slikt som hun flyr burde vi kalt ho for Turbo :p

Endelig er sommeren kommet, utrolig varmt. Kan vell egentlig ikke klage, men på jobb er det for varmt om dagen. Gradene er oppe i 34'C inne. Ikke så kult det..

Håper alle nyter godværet mens det er her, neste uke er det nemlig meldt regn igjen. Trengs vell egentlig det også, er ganske tørt ute nå. Idag var det 2 skogsbranner likeved her vi bor, så det lukter ganske brendt utenfor her nå.

Vell, kos dere i sola med masse god iiiis! :D

Forresten, er dere gode på å lage headere? Ønsker meg en ny, bilder og slikt kan dere få av meg, og beste forslag blir premiert :)

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Trist at du mistet katten din. Du får ha lykke til med den nye:)

Så koselig å være forlover, da, det er sikkert gøy:)

Ha en god sommer!

5. juni 2008 kl. 03:32  
Blogger Ellenpellen sa ...

Så utrolig trist med katten din :( syns d er forferdelig med slike personer! Hadde jeg vært så uheldig og kjørt ihjel et dyr hadde jeg i alle fall stoppet og prøvd å funnet ut hvem d var sin!

Bra du ga en annen liten pus et hjem da :)

5. juni 2008 kl. 13:02  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden